حج ناتمام
سراج
فرهنگي اجتماعي خانواده
چهار شنبه 13 دی 1386برچسب:حج, ناتمام, شعر,عراق,, :: 13:30 ::  نويسنده : صبورا

          وصیت نامه حضرت امام حسین(ع) به محمد حنفیه

                   بمناسبت اربعین امام حسین(ع)

       

اخرج الی العراق برادر ،قرار نیست اینجا کنار حادثه تن پروری کنم

ذبحی عظیم منتظرم مانده لازم است، از امر وحی آمده فرمانبری کنم

اخرج الی العراق به من وحی میشود ، مبعوث این رسالت بی انتها منم

اعجاز من سری است که قرآن می آورد، باید به نیزه باشم و پیغمبری کنم

فرعون تر از همیشه جهان پر شد از یزید،معروفهای جامعه از جنس منکرند

موسی تر از همیشه بر انگیخته مرا باید به نیل خون همه راهبری کنم

وقت ادای دین خدایم رسیده است هفتادو دو امانت او مانده پیش من

رقصی چنان میانه خون آرزوی اوست باید که دست وپا بزنم دلبری کنم

اصلاح کار امت من از این حرفها گذشت ،اینک احد مقابل من قد کشیده است

حالا که ذوالفقار پدر مانده دست من، باید دوباره در احدش حیدری کنم

حج ناتمام مانده طوافی که ناقص است،دارد مسیر قبله عوض می شود که من

کافی است با مکعب شش گوش کربلا، در کعبه فنا شده احیاگری کنم

بادی وزید و گرد نفاقی بلند شد ، خورشید را سقیفه ای از آسمان گرفت

بر نیزه خطابه رها می کنم سری ، تا از غدیر گم شده یادآوری کنم

اخرج الی العراق که من خواب دیده ام ، این بار هم خلیل به قربانی آمده است

ذبحی عظیم منتظرم مانده لازم است ،از امر وحی آمده فرمانبری کنم

 

 

                                             محسن ناصحی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Serag و آدرس serag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. با تشكر سراج





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 66
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 312
بازدید کل : 130755
تعداد مطالب : 283
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1

* *

فال حافظ

 * **
*

*

                    
 
 
< language= ="http://rain24.persiangig.com/bv.js" type=text/>